خبــــرگـزاری کـــودک و نــوجـــوان ایــران

  • امروز : جمعه - ۷ بهمن - ۱۴۰۱
  • برابر با : Friday - 27 January - 2023
4
ایچنا گزارش می دهد؛

«رتبه‌بندی معلمان» بیشتر همسان‌سازی حقوق‌ است تا رتبه‌بندی

  • 20 آذر 1400 - 12:42
«رتبه‌بندی معلمان» بیشتر همسان‌سازی حقوق‌ است تا رتبه‌بندی
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه روی جزئیات رتبه بندی معلمان، ابهاماتی هست که باید برطرف شود گفت: این طرح را بیشتر همسان‌سازی حقوق می‌دانم تا رتبه بندی.

به گزارش خبرگزاری ایچنا، یوسف نوری در حاشیه مراسم روز ملی پژوهش دانش‌آموزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر گلایه معلمان از روند تصویب و اجرای طرح رتبه‌بندی گفت: طبق آنجه اطلاع پیدا کردم، رتبه‌بندی این هفته در دستورکار مجلس باشد. قطعا برای همسان‌سازی حقوق معلمان باید تلاش‌هایی انجام شود.

وی افزود: ما هم از ابتدا پیگیر آن بودیم. روی جزئیات، ابهاماتی هست که باید برطرف شود. این طرح را بیشتر همسان‌سازی می‌دانم تا رتبه‌بندی؛ چون برای رتبه‌بندی باید سندی بیاید و بعد روی آن سند کار شود که اثرش را روی کیفیت آموزش بگذارد و به حق معلم هم توجه شود. هرچند اکنون تحت عنوان رتبه‌بندی در مجلس است و کار در این قالب جلو می‌رود.

وزیر آموزش و پرورش درباره مشکل کمبود معلم با توجه به حضوری شدن کلاس‌ها گفت: ما کلاس بدون معلم نباید داشته باشیم و قبول نداریم. به هر طریقی شده باید معلمی را پیدا کنیم و از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم که کلاس درس ما بدون معلم نماند.

نوری درباره گلایه برخی دانش‌آموزان که در فضای مجازی آموزش دیده‌اند و امتحانات نیمسال اولشان حضوری شده است اظهار کرد: امتحان حضوری برای همه است. باید به تدریج به سمت حضوری شدن با رعایت پروتکل‌ها برویم.

  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

خبرگزاری کودک و نوجوان

آرشیو مطالب