دومین نمایشگاه ملی کسب و کار فرهنگی دیجیتال در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری ایچنا؛ سید احسان اصلاحی مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استاد فرشچیان و دبیر اجرایی این رویداد گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را می‌توان مهم‌ترین فعالیت صورت گرفته‌ی مرتبط با اکوسیستم محتوای دیجیتال دانست که در آن محصولات، سرویس‌ها و خدمات این حوزه در معرض دید عموم مصرف کنندگان قرار میگیرد.
او افزود: با تغییر رویکرد مدیریت جدید سیزدهمین دوره این نمایشگاه، نه تنها عنوان کسب و کار‌های فرهنگی درفضای مجازی را به خود گرفته، بلکه رویکرد تعاملی آن نیز به B۲B تغییر کرده، این رویکرد به جهت اینکه تاکنون به صورت عملیاتی در نمایشگاه‌های ایران پیاده سازی نشده اهمیت و دقت مسئله را دوچندان مینماید.
اصلاحی گفت: دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کار فرهنگی دیجیتال در فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان، ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در سیتی سنتر اصفهان برگزار میشود.
علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در نمایشگاه سایت http://isfdigital.ir/ مراجعه نمایند./

همچنین ببینید

رشد فکری کودک در نمایش خلاق

به گزارش خبرگزاری ایچنا ؛نمایش خلاق، نقش‌ به‌سزایی در رشد فکری کودک و سازگاری هرچه …