خبــــرگـزاری کـــودک و نــوجـــوان ایــران

  • امروز : دوشنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 29 May - 2023
0
ایچنا گزارش می دهد؛

انتشار «صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

  • 21 آذر 1400 - 14:38
انتشار «صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
«صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه «اختلالات هیجانی رفتاری» منتشر شد. ‏
به گزارش خبرگزاری ایچنا؛ سازمان آموزش و پرورش استثنایی، «صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، با مقالاتی در زمینه «اختلالات هیجانی رفتاری» منتشر شد.
این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «رابطه نشانه‌های افسرده وار مادر و مشکلات درون نمود کودک با نقش واسطه‌ای تعارض زناشویی و کیفیت مراقبت مادرانه»، «اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مادران بر مشکلات برون نمود کودکان پرخاشگر»، «مقایسه اثربخشی نقاشی درمانی و بازی درمانی گروهی بر اضطراب و حرمت خود دانش آموزان با اختلال نارسانویسی توجه/ بیش فعالی»، «رابطه ویژگی‌های شخصیتی با اضطراب بیماری کووید ۱۹ در مادران کودکان با اختلالات هیجانی_رفتاری»، «اثربخشی درمان تعامل والد- کودک بر کنش‌های اجرایی و همدلی کودکان با اختلال هیجانی-رفتاری»، «مقایسه اثربخشی آموزش والدگری مثبت و مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان»، «اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر سطح همدلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی با مشکلات هیجانی- رفتاری» و «بازداری پاسخ، توجه پایدار و ابعاد همدلی در کودکان با اختلالات رفتاری و برون نمود» است.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می‌توانند از طریق نشانی exceptionaleducation.ir به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال کنند.
  • منبع : صداوسیما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

خبرگزاری کودک و نوجوان

آرشیو مطالب