خبــــرگـزاری کـــودک و نــوجـــوان ایــران

  • امروز : شنبه - ۵ آذر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Saturday - 26 November - 2022
2

ارتقای سطح علمی آموزشی در مهدهای کودک سمنان

  • 27 آبان 1399 - 13:49
ارتقای سطح علمی آموزشی در مهدهای کودک سمنان

به گزارش خبرگزاری ایچنا ؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان بر بازنگری محتوای آموزشی مهدهای کودک تأکید کرد. نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان پیش از ظهر یک‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان، دیدار و با توجه به […]

به گزارش خبرگزاری ایچنا ؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان بر بازنگری محتوای آموزشی مهدهای کودک تأکید کرد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان پیش از ظهر یک‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان، دیدار و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و دغدغه‌مندی درخصوص مهدهای کودک، پیرامون بازنگری محتوای آموزشی مهدهای کودک تأکید کرد.

مدیرکل کانون استان سمنان، هدف از این دیدار را گسترش هم‌افزایی و هم‌کاری عنوان و از تلاش غیر قابل انکار و ارائه خدمات شایسته بهزیستی در امر آموزش و پرورش کودکان، قدردانی کرد.

خدابخشی در ادامه افزود: برای ارتقای سطح علمی و آموزشی مربیان در مهدهای کودک نیاز به تولید محتوای آموزشی بیش‌تری داریم و بحمدالله بهزیستی به‌واسطه‌ی تجربه و کارشناسان متخصص، گام‌های مناسبی در این امر برداشته است و تجربه بیش از ۵۰ سال کانون پرورش فکری در حوزه‌ی کودکان، آموزش غیر مستقیم و شیوه‌های خلاق می‌تواند به تکمیل این فعالیت‌ها در مهدهای کودک کمک کند.

وی با اشاره به طرح مهارت‌های مثبت در کانون و تدوین محتوا برای کودکان مثبت صفر، یادآور شد: تولید محتوا و بازنگری در محتواهای موجود نیازمند جلسات تخصصی و کارشناسی با مشارکت آموزش و پرورش، بهزیستی و کانون پرورش فکری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب علمی و پژوهشی است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای سخنانش ضمن ارائه‌ی گزارشی از نحوه‌ی عملکرد مراکز مهدهای کودک در استان با توجه به شرایط کرونایی، تولید محتوای آموزشی را بر اساس قانون، بر عهده‌ی آموزش و پرورش دانست.

ایزدپور در ادامه با اشاره به روتد تدوین محتوای آموزشی ویژه کودکان شیرخوار، نوپا، نوباوه و آمادگی گفت: تولیدات آموزشی رشد محور و طبق شرایط فردی کودک است و سنجش و آموزش رشد کودکان برای مربیان و والدین را در بردارد.

وی از همکاری و تعامل مستمر و مثبت بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد و تعاملات دو دستگاه و بهره‌گیری از تجربیات ارزنده بیش از پیش در رشد و ارتقای سطح علمی آموزشی در مهدهای کودک را خواستار شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

خبرگزاری کودک و نوجوان

آرشیو مطالب